سئو وب سایت در کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

سلام؛ من امیر کرابی هستم مشاور سئو سایت در کرج و افتخار این رو دارم که امروز در این مطلب در زمینه های متفاوت اصطلاحات سئو همچون معنی سئو سایت کرج و یا ارتباط میان سئو و طراحی وبسایت با سئو وب سایت نکاتی را عرض کنم. ضمنا من در آخر این محتوا به این نکته خواهم پرداخت که طراحی سایت سئو در کرج و همچنین پشتیبانی سئو کرج توسط تیم با چه شرایطی انجام می شود. از این که با ما همراهید ممنونم.

سئو وب سایت

سئو وب سایت در کرج
سئو وب سایت

سئو وبسایت چیست

اصلاح {کدنویسی|کدهای{ درون (بهینه سازی به انگلیسی optimization) سایت و اعمال تمام کارهای مرتبط با موتور جستجوی گوگل به گونه ای که در کلمه کلیدی مرتبط با محصولات یا خدمات هدف و همچنین همه کلمه های وابسته به آن که توسط مشتریان در موتور جستجوی گوگل، جستجو می گردند در تاپ لینک گوگل قرار داشته باشند. جهت تفهیم بیشتر این موضوع می بایست قبل از سئو و طراحی وب سایت کرج هر چیز بدانیم کیورد چیست.

 

بهینه سازی وبسایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کیورد چیست

هر گونه اصطلاح ای که از طریق علاقمندان جهت رسیدن به 1 "هدف" در موتور جستجو سرچ گردد، کیورد خواهد بود. به عنوان نمونه کلمه کلیدی در این مطلب سئو وب سایت در کرج است! کلمه ای که در صورتی که مخاطبان تمایل به تهیه این خدمات را داشته باشند، در موتور جستجو آن را تایپ و جستجو خواهند نمود.

برمیگردیم به مبحث سئو سایت چیست.

در امتداد مبحث عنوان شده 2 پاراگراف قبل، به عنوان مثال در صورتی که جهت خود کلمه کلیدی خدمات یعنی سئو وب سایت در کرج را H1 1 پیمان اجرایی سئو قرار دهیم، همه کلمه کلیدی حاشیه ای لیست زیر شامل 1 عملیات سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این سرفصل ها، تیترهای دوم تا سوم پس از کیورد اصلی هستند و اگر که وب سایت در کلیه این کلمات، در صفحه یک گوگل قرار گیرد (با هدف نهایی لینک اول) این وبسایت با توجه به کلمه "سئو سایت در کرج" سئو شده است.

هزینه سئو وبسایت در کرج

بسته به کلمه کلیدی ای که هدف شما باشد، هزینه سئوی سایت شما مختلف است. به عنوان نمونه در صورتی که کیورد "اجاره واحد در کرج" را هدف سئوی 1 سایت قرار دهیم، هزینه سئو وبسایت آن با کیورد "سئو وبسایت در کرج" کاملا گوناگون (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقبا در این کلمه ها با هم گوناگون و قدرت آنها در سئوی سایتشان با هم متفاوت می باشد.

 

و به همان نسبت اگر کیورد "خرید لباس در کرج" را تارگت کنیم، نصف هزینه خرید آپارتمان در کرج باید پرداخت شود. زیرا رقیبهای دارای وبسایت های مختلف در کلمه کلیدی خرید لباس در کرج، کمتر از نصف وب سایت های تهیه منزل در کرج، در زمینه سئو تمرکز می نمایند و لذا شما نیز به همان نسبت کمتر هزینه خواهید کرد.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که رقیبان کلمه کلیدی "سئو سایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کلمه کلیدی این شهر، همین کلمه "سئو وبسایت در کرج" می باشد. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ می باشد و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو وب سایت دقیقاً به رفتار رقبای شما در طول برنامه سئو بستگی مستقیم دارد. به عنوان نمونه رفتار رقیب های وبسایت زمان استارت سئو وبسایت ما در کلمه "سئو سایت در کرج" با رفتار همان رقیبان لحظه ای که این کلمه به صفحه 1 برسد مختلف می باشد.

عیناً مثل 1 مسابقه اتوموبیل رانی که تایمی که شما (بعنوان 1 راننده) به سه اتوموبیل اول لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار دو ماشین ابتدای این مسابقه در فرایند رانندگی با شما کاملاً گوناگون خواهد بود. رقیبان شما در لیست کلمه کلیدی مرتبط با محصول یا خدماتتان نیز در آن لحظه که به صفحه 1 برسید، کاملاً وابسته با برنامه ریزی سئو شما، عملکرد خود را تغییر خواهند داد. درست همان برنامه ریزی ای که شما با رقیبان بعدی خود که سعی کنند جایگاه شما را در تاپ لینک موتور سرچ گوگل بربایند انجام می دهید و استراتژی بهینه سازی خود را نسبت به رقابت جدید عوض خواهید کرد.

آموزش سئو وب سایت در کرج

ما با 2 سبک آموزش سئو وبسایت مواجه هستیم:

آموزش سئو وبسایت خودتان

در صورتی که تمایل دارید شخصا وب سایت سازمانتان را سئو کنید با یک برنامه {تقریبا|حدوداً{ 2 تا چهار ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه حداقل 1 تا دو ساعت درگیری کاری با فرایند آموزش سئو سایت روبرو هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

تدریس کننده این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته 2 جلسه 50 دقیقه ای را به تدریس نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما برای تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو سایت در کرج

واضح می باشد که سئوی وبسایت شما در پایان این مدت یادگیری (که توسط تیم ما به 2 نحوه حضوری یا آنلاین ارائه می شود) تضمین گشته است. نرخ این ترم آموزشی در سال 1402 هر ساعت ده دلار می باشد. بهرمیزان فراگیری شما در این دوره بالاتر باشد، مبلغ دوره کاهش پیدا خواهد کرد.

آموزش سئو وب سایت مشتریان

در صورتی که تمایل دارید که وبسایت هر سازماین را با هر کیورد ای سئو نمایید، میباید هر روز چهار تا 6 ساعت کار بی وقفه و دقیق را طی زمان حداقل 10 تا 12 ماه پشت سر گذارید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مانند کلمه کلیدی همین مقاله (سئو وب سایت در کرج) به عنوان سخت ترین کلمه کلیدی کرج، یا تهیه موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

نحوه تدریس کارشناس این شیوه نیز دقیقا مشابه شرایط مدرس در شیوه پیشین با همان مبلغ می باشد.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو سایت در کرج شامل مقدار کمیتی و کیفیتی سرویس های سئو دارد که با توجه به شیوه سئوی سایت شما متفاوت خواهد بود؛ در صورتی که از منابع انسانی داخلی شرکت بهره برداری نمایید، قیمت سئو سایت شما و میزان تایمی که تا رسیدن به هدف طی خواهید نمود، شدیداً متفاوت خواهد بود.

قیمت سئو وب سایت به عوامل دیگر مشابه سیاست سازمان در تعداد کلمات کلیدی و همچنین زوم جغرافیایی شما نیز وابسته است. به عنوان مثال کلمه "سئو سایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو وبسایت در تهران" حداقل به میزان هفتاددرصد کاهش هزینه خواهد یافت و برعکس همین روند سئو اگر تبدیل به سئو "سایت در قزوین" گردد، باز به میزان 70درصد از قیمت سئو وبسایت در کرج کمتر خواهد شد!

خدمات سئو وب سایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات بهینه سازی وبسایت شامل همه نکات ذیل در مجاورت هم تا صعود سایت به صدر نتایج جستجو گوگل است که در ادامه به شرح تک تک این اجزاء میپردازیم. همراهی شما تا این بخش مایه خرسندی ماست:

سئو تکنیکال سایت

رفع اشکالات داخلی سایت در شروع سفارش و نیز ایجاد یک ساختار منظم داخلی (تنظیمات مربوط به بک لینک های درون سایت) و نصب افزونه های سبک کننده حجم سایت (با هدف لود بهتر) و همچنین نصب پلاگین های یاری دهنده سئو مثل یوست یا رنک مث و نیز تقویت اصول UX و UI و از همه اینها جدی تر چک نمودن منظم گزارشات گوگل وب مستر تولز و رفع اشکلات آن مرتبط با سئو تکنیکال می باشد که با توجه به سی ام اس وبسایت (وردپرس یا سایر زبان های طراحی سایت، بین سه تا پنج میلیون تومان هزینه خواهد یافت.

توجه به این امر نیز بی نهایت حائز اهمیت است که برنامه چکاپ و پیدا نمودن ایرادات وبسایت شما لااقل 1 روز تمام از زمان یک متخصص سئو را اشغال خواهد نمود.

سئو تکنیکال یک عملیات کوتاه مدت نبوده و از آغاز استراتژی سئو تا مدتها پس از اتمام پروژه سئو (صدر نشینی گوگل) ادامه خواهد داشت.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت 1 برنامه میان مدت جهت ایجاد 1 استراکچر برای ربات های گوگل است که از راه این ساختار، ربات ها درک کنند که این وبسایت کدام یک از کلمه های کلیدی خود را هدف قرار داده است.

سئو داخلی سایت شامل اجزاء زیر است:

تولید محتوا

تولید محتوای بی مثل که در هیچ سایت دیگر موجود نباشد (حق کپی رایت رعایت شده باشد) را تولید محتوا گوییم. مقالات می توانند از انواع تکست، پادکست یا ویدئویی (فیلم کوتاه) باشند. تولید مقاله از شروع عملیات سئو تا مدتها بعد از اتمام آن ادامه خواهد داشت.

 

بک لینک های داخلی

این که گوگل بداند در یک وب سایت دقیقا کدام کلمه کلیدی از دیگر اصطلاحات دارای اهمیت بیشتری می باشد و همچنین از طریق لینک های داخل وبسایت بتواند به تمام اطلاعات وب سایت دسترسی پیدا کند، را بک لینک سازی داخلی به عهده دارد. بک لینک سازی داخلی یک استراتژی بلند مدت از شروع پروژه سئو سایت در کرج تا خاتمه آن امتداد خواهد یافت.

سئو تصاویر و مدیا های داخلی

مدیا ها به صورت عادی دارای مفهوم نیستند و ربات های گوگل نمیفهمند که کدام محتوای گرافیکی را همراه با کدام کلمات کلیدی می باید نشان دهند. اینکه ربات های گوگل بدانند که هر مدیا مرتبط با کدام کلمه کلیدی است، به عهده سئو سازی مدیاهای داخلی می باشد.

سئو خارجی سایت

اعتبار 1 وب سایت و نیز محتواهای داخل سایت بسته به میزان نقل قولی است که بقیه سایت ها از آن وبسایت و همچنین مطالب آن میکنند. این نقل قول ها می تواند مشتمل عناوین زیر باشد:

بک لینک های همراه با انچور تکست

در صورتی که در سایدبار هر پیج، یکی از اصطلاحات کلیدی وب سایت را به آدرس آن اختصاص دهند، بک لینک های انچور تکست ساخته شده و اندکی به اعتبار وب سایت کمک خواهد کرد. این عملیات تا اواسط سال 1401 دارای تاثیر بسیار زیادی در عملیات بهینه سازی وبسایت بود که بنا بر گزارشات جدید نیمه دوم 1401 پژوهشگران رده بالای گوگل، دیگر آن اعتبار قبلی را در استراتژی سئو ندارد و جایگزین های بهتری می باید جهت این برنامه دیده شود.

بک لینک از رپورتاژ های خبری

هر جا در وسط یک محتوای سنگین (بیش از 1000 کلمه) از یکی از کلمات کلیدی تارگت سایت، لینکی مستقیم به وب سایت ما (بی واسطه) متصل شود، تاثیر گزار ترین سبک بک لینک (به همراه انچورتکست) دریافت گشته است که اثر خوبی در بهینه سازی سایت دارد.

 

بک لینک های بدون انچور تکست

هر زمان در میانه 1 مقاله سبک یا سنگین یا حتی نظرات زیر محتوا، آدرس وبسایت ما به کلماتی مثل "بیشتر بخوانیم" یا "دنباله مطلب" یا "اینجا" یا "کلیک" متصل باشد، بک لینک بدون انچور تولید گشته و یک سیگنال به گوگل ارسال خواهد شد.

این سبک سیگنال یکی از ضعیف ترین تاثیرات در سئوی سایت را دارمی باشد که میباید با استراتژی خاصی دنبال گردد. استفاده از این فرایند (به تنهایی) تاثیری در سئوی وب سایت ندارد.

بک لینک های نوفالو

بک لینک های نوفالو چندین مدل دارند و به تنهایی این سبک بک لینک در عملیات سئو، تاثیر بزرگی ندارد. گونه های این بک لینک شامل لیست زیر هستند:

بک لینک نوفالوی گروه اول) اگر داخل متنی، یک کلمه کلیدی از وبسایت ما به شکل غیر مستقیم (با واسطه 1 وبسایت دیگر) به سایت ما متصل شود، بک لینک های نوفالو ایجاد گشته است.

بک لینک نوفالوی گروه دوم) اگر درون متنی، بک لینک از کیورد بی واسطه به سایت ما متصل گردد ولی در تعاریف کد نویسی وبسایت به موتور جستجوی گوگل دستور داده گردد که این بک لینک را دنبال نکن، بک لینک نوع دیگری از نوفالو تشکیل گردیده است.

بک لینک نوفالوی گروه سوم) این سبک نیز همان نوع از بک لینک است که در بند قبلی همین مطلب عرض کردیم و در واقع لینک آدرس سایت ما در متن دیده شده اما به هیچ کجا وصل نیست و صرفاً می بایست از فرایند کپی و فراخوانی استفاده گردد تا به وب سایت آدرس منتقل گردیم.

سوشیال بوکمارک ها

در صورتی که در بخش اطلاعات پروفایل شبکه های اجتماعی آدرس وب سایت ما به صورت متصل به سایت ایجاد گردد، سوشیال بوکمارک تولید گشته است و به تنهایی این مورد، تاثیر ناچیزی در استراتژی سئوی سایت دارد.

برند منشن ها

در صورتی که در هر جای اینترنت به صورت متنی (توضیحات زیر پست های شبکه های اجتماعی یا در لا به لای متنها و مقالات یا اخبار یا هر کجای دیگر حتی زیر 1 عکس به شکل متن، نام برند ما (به فارسی یا به انگلیسی) برده شود، استراتژی برند منشن ایجاد شده است و استفاده تنها از برند منشن ها اثر کمی در استراتژی سئو وب سایت دارد.

دلیل بهره گیری از بک لینک های متفاوت در برنامه سئو سایت

گوگل بر این عقیده می باشد که در صورتی که سایتی، آغاز به تولید محتواهای ارزشمند نماید، همه افراد به شکل های گوناگون (که در بالا همه آنها تشریح گردید) آغاز به فعالیت در راستای سرویس ها یا آن سایت می کنند و از تمام موارد فوق بهره برداری میکنند تا به مشتریان خود اطلاع رسانی کنند که این وب سایت دارای محتواهای ارزشمندی است!

ممکن است تک به تک این فرایند ها اثری در سئوی وبسایت نداشته باشند، ولی کاربرد برنامه ریزی شده از مجموعه ای از آنها می تواند اثر قدرتمندی بر جایگاه سایت در نتایج سرچ موتور جستجو داشته باشد. در صورتی که کارشناس سئو شما 1 شخص زبده باشد، ایمان داشته باشید که از تمام این تکنیک ها در کنار یکدیگر استفاده می نماید. درست مثل یک سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم 1 خوردنی لذت بخش را عرضه می نماید.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

اصطلاح استخدام از 2 سوی گوناگون امکان بررسی دارد. "استخدام متخصصین ما به عنوان سئو کار کارفرمایان محترم" و یا "استخدام علاقمندان جوان به عنوان نیروی سئوکار". اکنون می خواهیم هر دوی این ها را با هم بررسی کنیم

از این که تا این بخش از مقاله در کنار ما بودید، از شما متشکرم.

اگر در جستجوی استخدام کارمند جهت سئو وبسایت در کرج هستید، ما این استراتژی را به شکل دورکاری اجرا می کنیم. (نحوه اجرا پس از تحقیق کلمات کلیدی مشخص می گردد) کافی است از مسیر بخش تماس با ما استفاده و با ما تماس بگیرید.

در صورتی که به دنبال استخدام در رشته های مرتبط با سئو وبسایت در کرج هستید، از طریق پر کردن فرم ویژه این کار در صفحه تماس با ما، اقدام نمایید. تیم ما به صورت غیر حضوری به تدریس شما مبادرت ورزیده و از هر شهر ایران، شما را به شکل دورکاری و اشتغال در خانه بکار گیری می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

در صورتی که در جستجوی شروع همکاری سئو سایت در کرج هستید، ما به عنوان شخصیت رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می تواند به عقد قرارداد رسمی مبادرت ورزد. کافی است از فرم رزومه، تجارب قبلی ما و همچنین از بخش درباره ما، تجربیات پیشین تیم ما را ملاحظه و بعد با خیال راحت با توجه به سئو وب سایت خود به شکل گارانتی شده همراه با تمام ضمانت های اجرایی، اقدام فرمایید.

سئو سایت سه سوت وب

علی (مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سه سوت وب) یکی از باهوش ترین همکاران و رقیب های ما در زمینه سئو وبسایت در کرج بوده و هست! این مدیر خوش ذوق ما در زمینه طراحی وبسایت در تمام شهرها دست به بدعتهای جاذبی زده که هر زمان من به عنوان یک کارشناس سئو، یکی از نوآوری ها تازه او را مشاهده میکنم، بسیار لذت میبرم.

برای این دوست عزیز از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.

سئو وب سایت رایگان

در صورتی که به صورت کارورز در بخش تیم اجرایی ما آغاز به فعالیت نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید کرد:

اول) آموزش کامل سئو وبسایت (از هر کجای ایران به صورت آنلاین)

دوم) آغاز به فعالیت و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر جای ایران به شکل آنلاین)

سوم) سئو سایت رایگان خود به عنوان 1 پروژه اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو وبسایت کرج

 

سئو و طراحی سایت کرج

در صورتی که قرارداد شما به شکل مشترک شامل 2 برنامه سئو و طراحی وب سایت در کرج باشد، از تخفیف جذابی (حدود مقدار 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید کرد.

سئو سایت کرج

در واقع سئو وبسایت کرج و تمامی برنامه ها به شکل مشترک در هر فضا شامل سایت فروشگاهی یا سایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به شکل تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی گوناگون اما زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی وبسایت سئو در کرج

یک وبسایت مانند یک اتوموبیل می باشد. بعضی از اتوموبیل ها جهت باربری و بعضی برای کابرد خانواده و بعضی برای میدان های مسابقه استفاده می شوند. طراحی اتوموبیل مشابه طراحی وبسایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی می باشد و طراحی وبسایت سئو در کرج هنر ماست.

تنها لازم است تا در یک جلسه آنلاین بعضی از وب سایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را برای شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از تمام اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص برای شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس جستجو کنندگان با سازمانتان را درک نمودید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من همچنین روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو وبسایت در کرج" همه این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی است که رقیب های من و شما خواب نیستند و برای گرفتن جایگاه ما دست به هر اقدامی می زنند! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را جهت شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی وبسایت از نگاه مقاله (تهیه مقالات دیسکاور در فواصل زمانی مشخص)

دوم) تلاش در جهت {دریافت|جذب{ بازدید از شبکه های اجتماعی پر ممبر و یا سایت های پویا همچون وبلاگ ها

سوم) تلاش جهت امتداد مسیر سوشیال سیگنال هایی که در بند های قبلی نام برده شد

چهارم) تلاش برای بهینه سازی ساختاری کدهای وبسایت با هدف ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم اصطلاحات کلیدی مرتبط در جستجو کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو وب سایت در کرج:


Report this wiki page